Rabu, 19 Jun 2013

PRO YANG SEDANG MENINGKAT

Foto

Dia adalah pemain yang sedang meningkat dalam sukan golf  di kalangan pemain Iranun,  dan peningkatannya amat baik dan beberapa kali telah memenangi tournament terutama Monthly Medal di Kelab Golf Kudat. Namanya Sh Abdul Kasap Sh Ekang berasal dari Kg. Pantai Emas, dan sekarang menetap di Kg. Tamau, dia juga bakal usahawan kambing.

Dalam kehebatannya ada juga kelemahan, pada masa ini permainannya turun naik, kadang dia pro dan kadang dia juga menghadapi masalah untuk konsisten. Ketika kami mula-mula menjinakkan diri dalam sukan golf, dia terlalu emosi dan selalu menghempas ironnya, tapi sekarang dia berdisiplin sudah.

Dia bercita-cita hujung tahun ini, dia akan memenangi kejuaraan berganda MATINDU KU MATINDU. Hadiah untuk kejuaraan amat menarik, dia akan bersaing dengan pemain veteran yang hebat juga dan beberapa pemain lain.

Jangan lepaskan peluang untuk menyertai sebarang tournament yang akan dianjurkan nanti.

2 ulasan:

  1. ini org jgn bagi muka sangat.. sbb bukan boli hrp sangat.. lg bg muka, lg naik kepala.. sory abg!! jgn mare kan adik yerrr.. huhuhu

    BalasPadam
  2. jgn begitu bah Saya Ready...dia ini baik orgnya blm lagi kamu jumpa...jgn terllu negatif dgn dia, mainan dia oooo bkn main hebat...

    BalasPadam